Všeobecné informácie k podpore pre vizuálne riešenia
Všeobecné informácie o podpore pre elektronické registračné pokladnice:
Pre obchodných partnerov spoločnosti SHARP sme zozbierali niekoľko užitočných informácií na našej stránke pre obchodných partnerov. Ak vás to zaujíma, kliknite na odkaz:
Nezávisle od toho, aké produkty vizuálnych riešení Sharp používate a nezávisle od požiadaviek vašej firmy sme tu, aby sme vám poskytli podporu, ktorú chcete, presne vtedy, kedy ju potrebujete.
Podpora k vizuálnym riešeniam – kontakty
Ak potrebujete podporu pre produkt vizuálneho riešenia, použite náš kontaktný formulár.
BIG PAD, displej, videostena, projektory:
Telefón: +42 123 345 6313
BIG PAD – podmienky záruky
Pri výrobe vášho monitora SHARP Big Pad boli dodržiavané tie najprísnejšie normy, pokiaľ ide o starostlivosť, pozornosť a kvalitu.
Ak máte záujem o záručný list výrobcu pre svoj výrobok, použite centrum sťahovania SHARP:
Majte prosím na pamäti, že záručný list výrobcu nemá žiadny vplyv na vašu zákonnú záruku, ktorú máte od predajcu.
Profesionálne displeje – podmienky záruky
Váš profesionálny displej SHARP je vyrobený podľa najvyšších štandardov starostlivosti, pozornosti a kvality.
Ak máte záujem o záručný list výrobcu pre svoj výrobok, použite centrum sťahovania SHARP:
Majte prosím na pamäti, že záručný list výrobcu nemá žiadny vplyv na vašu zákonnú záruku, ktorú máte od predajcu.
Videostena – podmienky záruky
Pri výrobe vašej videosteny SHARP boli dodržiavané tie najprísnejšie normy, pokiaľ ide o starostlivosť, pozornosť a kvalitu.
Ak máte záujem o záručný list výrobcu pre svoj výrobok, použite centrum sťahovania SHARP:
Majte prosím na pamäti, že záručný list výrobcu nemá žiadny vplyv na vašu zákonnú záruku, ktorú máte od predajcu.