Kontakty

Optimalizované softvérové riešenia

Bez ohľadu na to, či prevádzkujete malú pracovnú skupinu, dynamické oddelenie alebo celé sofistikované oddelenie poskytujúce tlačové služby, multifunkčné tlačiarne Sharp (MFP)  sú vždy skvelou voľbou pre tlač, kopírovanie a skenovanie. Ale vedeli ste, že dokážu ešte viac, keď ich používate s naším radom optimalizovaných softvérových riešení?

So softvérovými riešeniami dokážeme zlepšiť každú fázu riadenia dokumentu vrátane kontroly dokumentu, riadenia pracovných tokov, bezpečného uloženia dokumentov, skenovania dokumentov atď. – máme všetko, čo potrebujete na zlepšenie produktivity a riadenie nákladov.

  • Riadenie výstupu

    Naše optimalizované tlačové riešenia vám umožnia jednoduchú kontrolu vašich tlačiarní a zníženie nákladov. So softvérom na správu výstupu vždy presne uvidíte, ako veľmi sa vaša tlačiareň používa a kto a kedy ju používa. Môžete takisto napríklad riadiť prístupové práva pre každú tlačiareň vo vašej sieti. Takisto budete dostávať informácie, ktoré potrebujete na to, aby ste zaistili, že správne tlačiarne budú na správnych miestach, aby bola zaistená optimálna efektivita.

  • Záznam dokumentu

    Naše Optimalizované riešenia skenovania prinášajú rýchlosť a efektivitu záznamu dokumentov. Skenovanie, indexovanie, archivácia, distribúcia, načítanie: všetky tieto časovo náročné úlohy je možné vykonávať buď automaticky pri skenovaní, alebo za niekoľko sekúnd jednoducho tým, že sa dotknete ikon na ovládacom paneli multifunkčnej tlačiarne. Záznam dokumentu nebol nikdy jednoduchší.

  • Mobilné aplikácie

    Všetci využívame telefóny a tablety na udržiavanie kontaktov s ostatnými a na prístup k informáciám. Naše optimalizované mobilné riešenia vám umožnia do vašej siete plne integrovať mobilné zariadenia všetkých typov. Naše mobilné aplikácie zároveň poskytujú ľuďom jednoduchý spôsob, ako vytlačiť informácie zo svojich telefónov, tabletov a notebookov a pomáhajú im bezpečne skenovať a zdieľať dokumenty v čase, keď sú mimo kancelárie.

  • Správa dokumentov a pracovný tok dokumentov

    Naše optimalizované riešenia pracovného toku pomáhajú všetkým tímom zlepšovať efektivitu zjednodušením opakovaných úloh. Teraz môžete skenovať dokumenty a odosielať ich priamo osobe, aplikácii alebo obchodnej funkcii, ktorá ich potrebuje.

    Bez ohľadu na to, či ho používate v cloude alebo na vašich vlastných serveroch, softvér na správu dokumentov od spoločnosti Sharp sprístupňuje dôležité obchodné informácie oprávneným zamestnancom kedykoľvek a kdekoľvek z takmer ľubovoľného zariadenia, vrátane telefónov a tabletov.

  • Správa zariadení

    Tlačiarne, kopírky a multifunkčné zariadenia vyžadujú neustálu pozornosť – napríklad len preto, aby boli zásobované tonerom a papierom. Či už máte len niekoľko tlačiarní alebo ich máte stovky, optimalizované riadiace riešenia a softvér na správu zariadení od spoločnosti Sharp vám uľahčia život. Pomáhajú minimalizovať výpadky, znižovať prestoje a udržiavať vysokú produktivitu v každej pracovnej skupine.

  • Softvér na predtlačové operácie a správu zákaziek pre produkčné tlačiarne

    Pre produkčné prostredie ponúkame optimalizované predtlačové riešenia a riešenia správy úloh. Intuitívne rozhranie „ťahaj a pusť“ umožňuje jednoduché ovládanie každej zákazky, umožní vám vybrať výstupné zariadenie, stanoviť prioritu zákaziek, vyvažovať pracovné záťaže, a to zďaleka nie je všetko.

    Praktická funkcia Náhľad úlohy vám umožní kontrolovať zákazky pred začatím tlače, veľké úlohy môžete zdieľať medzi zariadeniami a zdvojnásobiť alebo dokonca strojnásobiť efektívnu výstupnú rýchlosť a využívať elektronické predajné ponuky na urýchlenie a zjednodušenie pracovného postupu.